SSS

Sipariş

Başka bir ülkenin sitesinde bulunan ürünleri satın almak istiyorum, bu ürünlerin bulunduğu siteden sipariş verebilir miyim?

Başka ülkelerin sitelerinden ürün sipariş edemezsiniz. Tüm ürünlerimizi dünya üzerindeki her müşteriye sunmak istesek de her pazarın kendine göre farklılıkları olduğu için farklı ürünleri farklı ülkelerde sunmamız gerekebiliyor. Bu yüzden underarmour.com’da bulduğunuz ürünlerin bir kısmını underarmour.com.tr’de bulamayabilirsiniz. Yeni gelen ürünlerden haberdar olmak için sitemizi düzenli kontrol etmenizi veya bültenimize kayıt olmanızı öneririz.

Ürünlerle alakalı bir sorum var ise kiminle iletişime geçmem gerekir?

Böyle bir durumda Müşteri Hizmetleri ekibimiz size mutlulukla yardımcı olacaktır. Ürün görselinin yanında bulabileceğiniz ürün (stil) kodunu belirtmeniz size en iyi şekilde yardımcı olmamızı sağlar. bilgi@underarmour.com adresine konu ile ilgili bir e-posta göndermeniz yeterlidir.

Eğer sitede belirli bir ürünü bulamıyorsam bu o ürünün artık üretilmediği anlamına mı gelir?

Ürün stoklarımız günlük olarak değişmektedir. Bu sebeple, aradığınız ürün o sırada sitede yok ise siteyi düzenli kontrol etmenizi veya bültenimize kayıt olmanızı öneririz.

HeatGear® ve ColdGear® arasındaki fark nedir?

HEATGEAR®

SERİN, KURU VE HAFİF HİSSETMEK İÇİN BUNU GİYİN.
20 ºC ve üzeri sıcaklıklar için uygundur. Kurucumuzun yaz güneşi altında terlerken hayalini kurduğu orijinal inovasyon. Bu süper nefes alabilen kumaş, teri yok ederek ve vücut sıcaklığınızı düzenleyerek her zamankinden daha serin, kuru ve hafif hissetmenizi sağlar.

COLDGEAR®

SICAK, KURU VE HAFİF HİSSETMEK İÇİN BUNU GİYİN.
Bu, termometre düştüğünde atletlerin güvendiği bir katmandır. ColdGear, soğuk havalarda ağır ve kat kat giyinme ihtiyacını ortadan kaldırır.

Under Armour bakım talimatları nedir?

Bakım talimatları ürününüzün etiketinde bulunur. Ancak genel olarak ürünleri soğuk suda benzer renklerle beraber yıkamanız önerilir. Çamaşır suyu veya yumuşatıcı kullanmayın. Düşük ısıda kurutun. Aynı zamanda kıyafetlerinizi korumak için yıkama torbasına koymanızı öneririz.

Kişiye özel Under Armour ürünleri sipariş edebilir miyim?

Ne yazık ki şu anda ürünlerimize kişiselleştirme yapamamaktayız. Ancak aşağıdaki bilgilerin aklınızda bulunmasını öneririz:
  • Isı mühürümüz için kullandığımız sıcaklık 163-177 santigrat arasındadır
  • Kullandığımız basınç 40 PSI, süre ise 12 saniyedir
  • Eğer baskı aleti başka bir ısı mühürü kullanıyorsa sıcaklık, basınç ve süre değişebilir
  • Compression ürünlerine ısı mühürü yapmamanızı tavsiye ederiz

Telefon üzerinden sipariş verebilir miyim?

Ne yazık ki şu an için sadece internet üzerinden sipariş almaktayız.

Sipariş vermeden önce bir hesap oluşturmam gerekli midir?

Sitemizden kayıtlı bir kullanıcı olarak da misafir olarak da sipariş verebilirsiniz. Bir hesap açmanız zorunlu değildir.

Hangi ödeme metodlarını kullanabilirim?

Siparişinizi aşağıdaki ödeme yöntemleriyle ödeyebilirsiniz:
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Debit Card

Siparişimi bir saatten uzun bir süre önce verdim ancak bir onay e-postası almadım?

E-postanızın spam kısmına baktınız mı? E-posta adresinizi girerken bir yazım hatası yaptıysanız onay e-postası almamış olabilirsiniz. Siparişinizin onaylandığından emin olmak istiyorsanız lütfen bize ulaşın.

Siparişim ne zaman gönderilir?

Sitemizden başarılı bir şekilde sipariş verdiğiniz anda siparişiniz işleme girer. Eğer siparişinizi sabah verdiyseniz büyük ihtimalle aynı gün kargoya verilecektir. Siparişiniz kargoya verildiğinde bir onay e-postası alacaksınız. Siparişinizi cuma öğleden sonra vermeniz durumunda depomuz ve kargo şirketimiz haftasonları çalışmadığı için siparişiniz Pazartesi günü kargoya verilecektir.

Siparişimi nasıl değiştirebilirim veya iptal edebilirim?

Siparişleri olabildiğince çabuk sisteme girdiğimiz için siparişinizi sadece müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak iptal edebilirsiniz. Lütfen bunu en hızlı şekilde 444 02 00 no’lu numarayı arayarak yapın. Kargo süreci siparişiniz onaylandıktan hemen sonra başladığı için siparişinizle ilgili güncelleme yapamayacağınızı göz önünde bulundurun. Eğer iptal talebinize olumlu yanıt veremiyorsak alternatif çözümler bulmaya çalışırız. Eğer iptal edemediğimiz bir şipariş ile alakalı bir ürünü teslim alırsanız o ürünü teslim aldıktan hemen sonra iade edebilirsiniz. Daha fazla bilgi için sitemizdeki İade ve Değişimler kısmına göz atınız.

Gelecek siparişler için bilgilerim sistemde tutuluyor mu?

Müşteri Hizmetleri ekibimiz geçmiş siparişleriniz ile ilgili bilgileri size aktarabilir. Ancak gelecekte daha hızlı sipariş verebilmeniz için bir hesap açmanızı öneririz.

Teslimat

Siparişim ne zaman bana ulaşır?

Ürününüz kargoya verildikten sonra 2-4 iş günü arasında size ulaştırılacaktır. Daha fazla bilgi için sitemizdeki Teslimat Bilgileri kısmına göz atınız.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Tüm Under Armour gönderimleri Yurtiçi Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.

Ekspres kargo seçeneği sunabiliyor musunuz?

Ne yazık ki şu anda ekspres kargo ile gönderim yapamıyoruz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi sitemiz üzerindeki Sipariş Takip kısmından takip edebilirsiniz. Eğer kargonuz için takip numarasını bulamazsanız kargonuzun durumunu öğrenmek için lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın.

Siparişimdeki ürünlerin tamamı bana ulaşmadıysa ne yapmam gerekir?

Siparişinizde teslim edilmeyen ürün veya ürünlerin ücreti hesabınıza 14 iş günü içerisinde iade edilir.

İnternetten aldığım ürün defolu çıktığında ne yapmam gerekir?

Böyle bir durumda lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın. Gerekli incelemelerin ardından size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Elime ulaşan ürün sitedeki görselinden farklı gözüküyorsa ne yapmam gerekir?

Bu konu ile ilgili oluşan herhangi bir sorundan dolayı özür dileriz. Lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimize durumu bildirin. Ayrıca lütfen yanlış ürünü aldığınızı teyit edebilmemiz için bize bir fotoğraf gönderin.

Siparişime ait faturayı teslim almadım. Nasıl alabilirim?

Siparişinizin faturasını talep etmek için lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin. Siparişinizle ilgili bilgilerin bulunduğu bir e-postayı bilgi@underarmour.com ’a göndermeniz yeterli olacaktır.

İadeler

İnternetten sipariş ettiğim ürünleri nasıl iade edebilirim?

Ürünlerinizi 14 gün içerisinde neden göstermeksizin iade etme hakkınız vardır. Tüm ürünler tekrar satılabilecek durumda olup etiketlerinin üzerinde olması ve geldikleri kutu içinde iade edilmeleri gerekmektedir. Lütfen siparişinizle beraber size gönderilen iade formunun üzerindeki talimatlara uygun olarak doldurun, ve depomuza geri gönderilmek üzere size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edin.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Tüm Under Armour gönderimleri Yurtiçi Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.

İade edilen ürünler için paramı ne zaman geri alabilirim?

Ürünleri depomuza gönderdiğiniz andan hesabınıza paranın yatması 14 gün kadar sürebilir. Ürünleri kendi seçtiğiniz bir kargo şirketi ile gönderirseniz gönderim süreci daha uzun sürebilir.

Para iadesi nasıl sağlanıyor?

Para iadesi her zaman ödemenin yapıldığı karta yapılır. İade işleminin nakite çevrilerek iade edilmesi mümkün değildir.

İade ettiğim ürünler için paramı geri alamadıysam ne yapmam gerekir?

Lütfen size yardımcı olabilmemiz için bilgi@underarmour.com üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

İnternetten satın aldığım ürünleri Under Armour mağazasına iade edebilir miyim?

Malesef şu an için internetten satın alınan ürünlerin iadesi mağazalarda yapılmamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünler Yurtiçi Kargo ile depomuza gönderilmelidir.

Mağazalar

Under Armour mağazalarını nasıl bulabilirim?

Size en yakın mağazamızı bulmak için sitemizdeki “Mağazalar” kısmına göz atın.

Yurtdışından veya anlaşmalı bayiden alınan bir ürünü nasıl iade edebilirim?

Şirket kurallarımıza göre üçüncü kişilerden alınan siparişler iade için uygun değildir. Lütfen ürünü aldığınız yere faturanızla başvurunuz.

İş Olanakları

Nasıl anlaşmalı bir Under Armour bayisi olabilirim?

bilgi@underarmour.com adresine firmanızı anlatan bir e-posta göndermeniz yeterli olacaktır. Başvurunuzu inceledikten sonra bir ekip arkadaşımız sizinle iletişime geçecektir.

Toptan satış için Under Armour’ın müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

Lütfen bilgi@underarmour.com adresine bir e-posta gönderin. Toptan satış için Müşteri Hizmetleri temsilcilerimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.

Pazarlama Talepleri ve Başvuruları

Sponsorluk için nereye başvurmam gerekir?

Markamıza duyduğunuz ilgi için teşekkür ederiz! Lütfen başvurunuzu bilgi@underarmour.com adresine gönderin. En kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.

Bir Under Armour Pazarlama Temsilcisi ile nasıl iletişime geçebilirim?

Çok fazla başvuru aldığımız için herkese kısa bir süre içinde dönebilmemiz mümkün olmayabiliyor. Lütfen bilgi@underarmour.com adresine başvurunuzu gönderin. Eğer sizinle bir işbirliği yapmak konusunda istekliysek en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.

Under Armour’da kariyer yapmak istiyorum. Nasıl ilerlemeliyim?

Under Armour ile ilgili kariyer olanaklarını incelemek için www.underarmour.jobs sitesine göz atabilirsiniz.

Under Armour’a nasıl ulaşabilirim?

Doğuş Perakende Grubu
Uniq İstanbul, Huzur Mahallesi
Maslak - Ayazağa Caddesi, No:4 B/203 34485 Sarıyer, İstanbul
Müşteri Hizmetleri: 444 02 00
Ticaret Sicil No: 810096
Vergi numarası: 3090344202
TELEFON DESTEĞİ 444 02 00 Pazartesi - Cuma 09:00 - 18.00
BORDERFREE ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ
Daha fazla bilgi almak için tıklayın. Ürün gönderimlerinin yurtdışından yapıldığı ve geniş ürün seçeneğine sahip Borderfree sitemizi ziyaret edebilirsin.