SSS

Sipariş

Başka bir ülkenin sitesinde bulunan ürünleri satın almak istiyorum, bu ürünlerin bulunduğu siteden sipariş verebilir miyim?

Başka ülkelerin sitelerinden ürün sipariş edemezsiniz. Tüm ürünlerimizi dünya üzerindeki her müşteriye sunmak istesek de her pazarın kendine göre farklılıkları olduğu için farklı ürünleri farklı ülkelerde sunmamız gerekebiliyor. Bu yüzden underarmour.com’da bulduğunuz ürünlerin bir kısmını underarmour.com.tr’de bulamayabilirsiniz. Yeni gelen ürünlerden haberdar olmak için sitemizi düzenli kontrol etmenizi veya bültenimize kayıt olmanızı öneririz.

Ürünlerle alakalı bir sorum var ise kiminle iletişime geçmem gerekir?

Böyle bir durumda Müşteri Hizmetleri ekibimiz size mutlulukla yardımcı olacaktır. Ürün görselinin yanında bulabileceğiniz ürün (stil) kodunu belirtmeniz size en iyi şekilde yardımcı olmamızı sağlar. bilgi@underarmour.com adresine konu ile ilgili bir e-posta göndermeniz yeterlidir.

Eğer sitede belirli bir ürünü bulamıyorsam bu o ürünün artık üretilmediği anlamına mı gelir?

Ürün stoklarımız günlük olarak değişmektedir. Bu sebeple, aradığınız ürün o sırada sitede yok ise siteyi düzenli kontrol etmenizi veya bültenimize kayıt olmanızı öneririz.

HeatGear® ve ColdGear® arasındaki fark nedir?

HEATGEAR®

SERİN, KURU VE HAFİF HİSSETMEK İÇİN BUNU GİYİN.
20 ºC ve üzeri sıcaklıklar için uygundur. Kurucumuzun yaz güneşi altında terlerken hayalini kurduğu orijinal inovasyon. Bu süper nefes alabilen kumaş, teri yok ederek ve vücut sıcaklığınızı düzenleyerek her zamankinden daha serin, kuru ve hafif hissetmenizi sağlar.

COLDGEAR®

SICAK, KURU VE HAFİF HİSSETMEK İÇİN BUNU GİYİN.
Bu, termometre düştüğünde atletlerin güvendiği bir katmandır. ColdGear, soğuk havalarda ağır ve kat kat giyinme ihtiyacını ortadan kaldırır.

Under Armour bakım talimatları nedir?

Bakım talimatları ürününüzün etiketinde bulunur. Ancak genel olarak ürünleri soğuk suda benzer renklerle beraber yıkamanız önerilir. Çamaşır suyu veya yumuşatıcı kullanmayın. Düşük ısıda kurutun. Aynı zamanda kıyafetlerinizi korumak için yıkama torbasına koymanızı öneririz.

Kişiye özel Under Armour ürünleri sipariş edebilir miyim?

Ne yazık ki şu anda ürünlerimize kişiselleştirme yapamamaktayız. Ancak aşağıdaki bilgilerin aklınızda bulunmasını öneririz:
  • Isı mühürümüz için kullandığımız sıcaklık 163-177 santigrat arasındadır
  • Kullandığımız basınç 40 PSI, süre ise 12 saniyedir
  • Eğer baskı aleti başka bir ısı mühürü kullanıyorsa sıcaklık, basınç ve süre değişebilir
  • Compression ürünlerine ısı mühürü yapmamanızı tavsiye ederiz

Telefon üzerinden sipariş verebilir miyim?

Ne yazık ki şu an için sadece internet üzerinden sipariş almaktayız.

Sipariş vermeden önce bir hesap oluşturmam gerekli midir?

Sitemizden kayıtlı bir kullanıcı olarak da misafir olarak da sipariş verebilirsiniz. Bir hesap açmanız zorunlu değildir.

Hangi ödeme metodlarını kullanabilirim?

Siparişinizi aşağıdaki ödeme yöntemleriyle ödeyebilirsiniz:
  • Visa
  • MasterCard
  • Maestro
  • Debit Card

Siparişimi bir saatten uzun bir süre önce verdim ancak bir onay e-postası almadım?

E-postanızın spam kısmına baktınız mı? E-posta adresinizi girerken bir yazım hatası yaptıysanız onay e-postası almamış olabilirsiniz. Siparişinizin onaylandığından emin olmak istiyorsanız lütfen bize ulaşın.

Siparişim ne zaman gönderilir?

Sitemizden başarılı bir şekilde sipariş verdiğiniz anda siparişiniz işleme girer. Eğer siparişinizi sabah verdiyseniz büyük ihtimalle aynı gün kargoya verilecektir. Siparişiniz kargoya verildiğinde bir onay e-postası alacaksınız. Siparişinizi cuma öğleden sonra vermeniz durumunda depomuz ve kargo şirketimiz haftasonları çalışmadığı için siparişiniz Pazartesi günü kargoya verilecektir.

Siparişimi nasıl değiştirebilirim veya iptal edebilirim?

Siparişleri olabildiğince çabuk sisteme girdiğimiz için siparişinizi sadece müşteri hizmetleri ekibimizi arayarak iptal edebilirsiniz. Lütfen bunu en hızlı şekilde 444 02 00 no’lu numarayı arayarak yapın. Kargo süreci siparişiniz onaylandıktan hemen sonra başladığı için siparişinizle ilgili güncelleme yapamayacağınızı göz önünde bulundurun. Eğer iptal talebinize olumlu yanıt veremiyorsak alternatif çözümler bulmaya çalışırız. Eğer iptal edemediğimiz bir şipariş ile alakalı bir ürünü teslim alırsanız o ürünü teslim aldıktan hemen sonra iade edebilirsiniz. Daha fazla bilgi için sitemizdeki İade ve Değişimler kısmına göz atınız.

Gelecek siparişler için bilgilerim sistemde tutuluyor mu?

Müşteri Hizmetleri ekibimiz geçmiş siparişleriniz ile ilgili bilgileri size aktarabilir. Ancak gelecekte daha hızlı sipariş verebilmeniz için bir hesap açmanızı öneririz.

Teslimat

Siparişim ne zaman bana ulaşır?

Ürününüz kargoya verildikten sonra 2-4 iş günü arasında size ulaştırılacaktır. Daha fazla bilgi için sitemizdeki Teslimat Bilgileri kısmına göz atınız.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Tüm Under Armour gönderimleri Yurtiçi Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.

Ekspres kargo seçeneği sunabiliyor musunuz?

Ne yazık ki şu anda ekspres kargo ile gönderim yapamıyoruz.

Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişinizi sitemiz üzerindeki Sipariş Takip kısmından takip edebilirsiniz. Eğer kargonuz için takip numarasını bulamazsanız kargonuzun durumunu öğrenmek için lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın.

Siparişimdeki ürünlerin tamamı bana ulaşmadıysa ne yapmam gerekir?

Siparişinizde teslim edilmeyen ürün veya ürünlerin ücreti hesabınıza 14 iş günü içerisinde iade edilir.

İnternetten aldığım ürün defolu çıktığında ne yapmam gerekir?

Böyle bir durumda lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizi arayın. Gerekli incelemelerin ardından size en kısa sürede dönüş yapılacaktır.

Elime ulaşan ürün sitedeki görselinden farklı gözüküyorsa ne yapmam gerekir?

Bu konu ile ilgili oluşan herhangi bir sorundan dolayı özür dileriz. Lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimize durumu bildirin. Ayrıca lütfen yanlış ürünü aldığınızı teyit edebilmemiz için bize bir fotoğraf gönderin.

Siparişime ait faturayı teslim almadım. Nasıl alabilirim?

Siparişinizin faturasını talep etmek için lütfen Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin. Siparişinizle ilgili bilgilerin bulunduğu bir e-postayı bilgi@underarmour.com ’a göndermeniz yeterli olacaktır.

İade ve Değişimler

İnternetten sipariş ettiğim ürünleri nasıl iade edebilirim?

Ürünlerinizi 14 gün içerisinde neden göstermeksizin iade etme hakkınız vardır. İade edilen ürün/ürünlerin tekrar satılabilirlik özelliklerinin kaybolmamış olması ve etiketlerinin üzerinde olması gerekmektedir.
  • İade işlemini depomuza yapmak istediğinizde, ürünleri size teslim edilen kutu içerisine koymanız gerekmektedir. Ürünleri, siparişinizle beraber size gönderilen iade formunu talimatlara uygun şekilde doldurarak size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz.
  • İade işlemini herhangi bir mağazamızdan da tamamlayabilirsiniz. İnternet üzerinden alınan ürünler için mağazadan para iadesi yapılmamaktadır. Mağazalarımıza iade ettiğiniz ürünler için tarafınıza, yalnızca mağazalardan yapacağınız alışverişlerde geçerli olacak ve maksimum 3 ay içerisinde kullanabileceğiniz bir hediye çeki teslim edilecektir. Bu çek internet alışverişlerinde kullanılamayacaktır.

Hangi kargo şirketi ile çalışıyorsunuz?

Tüm Under Armour gönderimleri Yurtiçi Kargo aracılığı ile yapılmaktadır.

İade edilen ürünler için paramı ne zaman geri alabilirim?

  • Ürünleri depomuza iade ettiğinizde, ilgili tutarın hesabınıza yatması gönderim yaptığınız günden itibaren 14 gün kadar sürebilir. Ürünleri Yurtiçi Kargo haricinde kendi seçtiğiniz bir kargo şirketi aracılığı ile gönderdiğiniz durumda, tutarın hesabınıza yatması daha uzun sürebilir.
  • Ürünleri herhangi bir mağazamıza iade ettiğinizde tarafınıza, yalnızca mağazalardan yapacağınız alışverişlerde geçerli olacak ve maksimum 3 ay içerisinde kullanabileceğiniz bir hediye çeki teslim edilecektir. İnternet üzerinden alınan ürünler için mağazadan para iadesi yapılmamaktadır. Aynı zamanda bu çek, internet alışverişlerinde kullanılamayacaktır.
  • Para iadesi nasıl sağlanıyor?

    Depomuza geri gönderdiğiniz ürünler için para iadesi, her zaman ödemenin yapıldığı karta yapılmaktadır. İade işleminin nakde çevrilerek iade edilmesi mümkün değildir.

    İade ettiğim ürünler için paramı geri alamadıysam ne yapmam gerekir?

    Lütfen size yardımcı olabilmemiz için bilgi@underarmour.com üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçin.

    İnternetten satın aldığım ürünleri Under Armour mağazasından değiştirebilir miyim?

    İnternetten satın aldığınız ürünün değişimini Under Armour mağazalarından gerçekleştirebilirsiniz. Satın aldığınız ürünü başka bir renk veya bedenle ya da mağazada beğeneceğiniz farklı bir modelle kolayca değiştirebilirsiniz. Değişim yapmak istediğiniz ürünle birlikte faturanızı da mağazaya getirmeniz bu işlem için yeterli olacaktır.
    Sezon farklılığı sebebiyle, ürünlerin farklı renkleri farklı fiyatlarla satılabilmektedir. Değişim yapmak istediğiniz ürünün fiyatı, internetten satın alınan fiyattan farklılık gösteriyorsa, aradaki fark tutarını ödeyerek ilgili değişim işleminizi tamamlayabilirsiniz.
    Aynı zamanda internet üzerinden ve mağazalarımızdan satılan ürünler farklılık gösterebilmektedir. Bu nedenle internetten aldığınız ürünün farklı bir bedeni veya rengini mağazalarımızda bulamayabilirsiniz. Ürünlerle ilgili detaylı stok bilgisini iletebilmemiz adına 444 02 00 veya bilgi@underarmour.com üzerinden Müşteri Hizmetleri ekibimizle iletişime geçebilirsiniz.
    Mağazamızda istediğiniz ürünü bulamamanız durumunda, iade etmek istediğiniz ürün tutarını hediye çekine dönüştürüp, daha sonra kullanabilirsiniz. Kullanımı 3 ay ile sınırlandırılmış olan bu çekler online dışındaki tüm mağazalarda geçerlidir.
    İnternetten aldığınız ürünün para iadesini yine sadece internet üzerinden gerçekleştirebilirsiniz. İadeniz ödeme türünüze uygun olarak kredi kartınıza yansıtılacaktır. Bu tutarın nakit olarak ödenmesi muhasebesel açıdan mümkün değildir.

    Mağazalar

    Under Armour mağazalarını nasıl bulabilirim?

    Size en yakın mağazamızı bulmak için sitemizdeki “Mağazalar” kısmına göz atın.

    Yurtdışından veya anlaşmalı bayiden alınan bir ürünü nasıl iade edebilirim?

    Şirket kurallarımıza göre üçüncü kişilerden alınan siparişler iade için uygun değildir. Lütfen ürünü aldığınız yere faturanızla başvurunuz.

    İş Olanakları

    Nasıl anlaşmalı bir Under Armour bayisi olabilirim?

    bilgi@underarmour.com adresine firmanızı anlatan bir e-posta göndermeniz yeterli olacaktır. Başvurunuzu inceledikten sonra bir ekip arkadaşımız sizinle iletişime geçecektir.

    Toptan satış için Under Armour’ın müşteri hizmetlerine nasıl ulaşabilirim?

    Lütfen bilgi@underarmour.com adresine bir e-posta gönderin. Toptan satış için Müşteri Hizmetleri temsilcilerimiz en kısa sürede size ulaşacaktır.

    Pazarlama Talepleri ve Başvuruları

    Sponsorluk için nereye başvurmam gerekir?

    Markamıza duyduğunuz ilgi için teşekkür ederiz! Lütfen başvurunuzu bilgi@underarmour.com adresine gönderin. En kısa sürede size geri dönüş sağlayacaktır.

    Bir Under Armour Pazarlama Temsilcisi ile nasıl iletişime geçebilirim?

    Çok fazla başvuru aldığımız için herkese kısa bir süre içinde dönebilmemiz mümkün olmayabiliyor. Lütfen bilgi@underarmour.com adresine başvurunuzu gönderin. Eğer sizinle bir işbirliği yapmak konusunda istekliysek en kısa sürede geri dönüş sağlanacaktır.

    Under Armour’da kariyer yapmak istiyorum. Nasıl ilerlemeliyim?

    Under Armour ile ilgili kariyer olanaklarını incelemek için www.underarmour.jobs sitesine göz atabilirsiniz.

    Under Armour’a nasıl ulaşabilirim?

    Doğuş Perakende Grubu
    Uniq İstanbul, Huzur Mahallesi
    Maslak - Ayazağa Caddesi, No:4 B/203 34485 Sarıyer, İstanbul
    Müşteri Hizmetleri: 444 02 00
    Ticaret Sicil No: 810096
    Vergi numarası: 3090344202
    TELEFON DESTEĞİ 444 02 00 Pazartesi - Cuma 09:00 - 18.00
    BORDERFREE ÜZERİNDEN ALIŞVERİŞ
    Daha fazla bilgi almak için tıklayın. Ürün gönderimlerinin yurtdışından yapıldığı ve geniş ürün seçeneğine sahip Borderfree sitemizi ziyaret edebilirsin.