COVID-19 BİLGİLENDİRME
Tarayıcınızın Javascript işlevi kapalı durumda. Bu sitenin tüm özelliklerinden yararlanmak için lütfen söz konusu işlevi açın.
Tüm sporcuların performansına ve gelişimine katkı sağlamayı amaçlıyor ve bu sebeple tüm ürünlerimizin arkasında duruyoruz. Ürünlerimizin kalitesiyle ilgili beklenmedik bir deneyim yaşadığınız takdirde lütfen bizimle iletişime geçin; sorununuzu en kısa sürede çözümlemeye çalışacağız.
Satış Sözleşmesi’nin Cayma Hakkı maddesi doğrultusunda, satın almış olduğunuz ürünü (tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla), teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde iade edebilirsiniz.
*İç çamaşırı ve ambalajı açılan çorapların iadesi, sağlık ve hijyen açısından uygun olmadığından mümkün değildir.
İadenizi olabildiğince kolaylaştırmak istiyoruz. Sadece adımları takip edin ve iade sürecinizi hızlandırın.
İade formunun çıktısını alamadığınız durumda, sürecin sorunsuz işlemesi için, iade paketinin içerisine gerekli bilgileri (Ad-Soyad, Sipariş Numarası, Sipariş Tarihi, İade Edilecek Ürünün Kodu, Ürün Bedeni, İade Nedeni) yazarak, depomuza kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.
İade Edilen Ürünün Gönderileceği Adres: Ekol Lojistik - Under Armour Online, Ekol Orkide Tesisi, Nakkaş Yolu Caddesi. No:15 Hastane Mahallesi. 34276 Hadımköy/İstanbul. Yurtiçi Kargo firmasına 383544949 no'lu kodu belirtebilirsiniz.
Siparişinizdeki ürünü farklı bir renk, beden veya farklı bir ürün ile değiştirmek istediğinizde, değişim yapmak istediğiniz ürünü bize iade olarak göndermeniz ve talep ettiğiniz ürünler için yeni bir sipariş oluşturmanız gerekmektedir.
İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız ürününüzün değişimini Under Armour mağazalarında gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için faturanızın yanınızda bulunması yeterlidir. Bizimle sözlü iletişim kurmak istediğiniz takdirde 444 02 00 üzerinden Çağrı Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.