{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
DOĞRU UNDER ARMOUR SİTESİNDE MİSİNİZ?
Hangi bölgede alışveriş yapmak istersin?
Tümünü Gör
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Mobil Uygulamamızı Keşfet!

Detayları Gör
download-icon
download-icon

QR kodu okut mobil uygulamamızı hemen indir

qr-icon
Yardım Konuları

< Destek Ana Sayfasına Geri Dön

İade/Değişim Sonrası Mağaza Tarafından Verilen Ürün İade Fişi Online Mağazanızda Da Geçerli Midir?

Mağazalarımızdan satın aldığınız ürün/ürünlerin değişimi ya da iadesi sonrasında mağazalarımızdan size verilen ürün iade fişini underarmour.com.tr veya mobil uygulamamızda kullanabilirsiniz.


Ürün iade fişinizi kullanabilmeniz için, mağazalarımızda ödeme işlemi esnasında sizlerden alınan telefon numarası ve e-mail adresiniz ile underarmour.com.tr veya mobil uygulamamızda üyelik oluşturmuş olmanız zorunludur. Bigilerin eşlemesi esastır.


Sepet sayfasında yer alan 'Promosyon Kodu' alanına, size ait olan kodu yazarak, 'Uygula' butonuna tıklamanız sonrasında ödeme işlemine devam edebilirsiniz.


Sipariş tutarının, ürün iade fişi tutarından fazla olması durumunda, kalan tutarı online ödeme yaparak, alışverişinizi tamamlayabilirsiniz.

Parola yenileme isteği için e-posta adresinizi giriniz.

E-posta adresi Parolayı Yenile

adresine bağlı Under Armour hesabınızın şifresini sıfırlamak için bir bağlantı içeren e-posta alacaksınız.

Bağlantı yalnızca 24 saat geçerlidir.
sn
SMS Onay Kodu
Bilgilerinizi güncellemek için lütfen telefonunuza SMS ile gelen 8 haneli kodu girerek telefon numaranızı doğrulayın.
Gönder