{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
DOĞRU UNDER ARMOUR SİTESİNDE MİSİNİZ?
Hangi bölgede alışveriş yapmak istersin?
Tümünü Gör
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Mobil Uygulamamızı Keşfet!

Detayları Gör
download-icon
download-icon

QR kodu okut mobil uygulamamızı hemen indir

qr-icon
Yardım Konuları

< Destek Ana Sayfasına Geri Dön

Faturamı kaybettim, nasıl iade yapabilirim?

Ürünlerinizi 30 gün içerisinde neden göstermeksizin iade etme hakkınız vardır. İade edilen ürün/ürünlerin tekrar satılabilirlik özelliklerinin kaybolmamış olması ve etiketlerinin üzerinde olması gerekmektedir.


  • İade işlemini depomuza yapmak istediğinizde, ürünleri size teslim edilen kutu içerisine koymanız gerekmektedir. Ürünleri, siparişinizle beraber size gönderilen iade formunu talimatlara uygun şekilde doldurarak size en yakın Yurtiçi Kargo şubesine teslim edebilirsiniz. (Ürünleri, sipariş esnasında seçtiğiniz kargo firmasına teslim etmeniz gerekmektedir.)
  • İade formunun çıktısını alamadığınız durumda, sürecin sorunsuz işlemesi için, iade paketinin içerisine gerekli bilgileri (Ad-Soyad, Sipariş Numarası, Sipariş Tarihi, İade Edilecek Ürünün Kodu, Ürün Bedeni, İade Nedeni) yazarak, depomuza kargo ile ücretsiz olarak gönderebilirsiniz.

  • İade Edilen Ürünün Gönderileceği Adres: Ekol Lojistik - Under Armour Online, Ekol Orkide Tesisi, Nakkaş Yolu Caddesi. No:15 Hastane Mahallesi. 34276 Hadımköy/İstanbul. Yurtiçi Kargo firmasına 383544949 no'lu kodu belirtebilirsiniz.



Parola yenileme isteği için e-posta adresinizi giriniz.

E-posta adresi Parolayı Yenile

adresine bağlı Under Armour hesabınızın şifresini sıfırlamak için bir bağlantı içeren e-posta alacaksınız.

Bağlantı yalnızca 24 saat geçerlidir.
sn
SMS Onay Kodu
Bilgilerinizi güncellemek için lütfen telefonunuza SMS ile gelen 8 haneli kodu girerek telefon numaranızı doğrulayın.
Gönder