{ "type": "identify", "data": { "id":"None", "user": { "email": "", "signupDate": "", "gender": "", "permission": "no" } } }
DOĞRU UNDER ARMOUR SİTESİNDE MİSİNİZ?
Hangi bölgede alışveriş yapmak istersin?
Tümünü Gör
{ "type": "pageViewed", "data": "Homepage" }
{ "type": "gtmStart" }

Mobil Uygulamamızı Keşfet!

Detayları Gör
download-icon
download-icon

QR kodu okut mobil uygulamamızı hemen indir

qr-icon
Yardım Konuları

< Destek Ana Sayfasına Geri Dön

İade/iptal ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

İade ettiğiniz ürün/ürünler depomuza ulaştıktan ve tarafımızca onaylandıktan sonra size bir onay e-postası gönderilecektir. İadeniz onaylandıktan sonra iade tutarı, bankanız tarafından 2-7 iş günü içerisinde kartınıza yansıtılacaktır.

Depomuza geri gönderdiğiniz ürünler için para iadesi, her zaman ödemenin yapıldığı karta yapılmaktadır. İade işleminin nakde çevrilerek iade edilmesi mümkün değildir.

İnternet sitemiz üzerinden satın aldığınız ürününüzün iadesini Under Armour mağazalarında gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için faturanızın yanınızda bulunması ve yeterlidir. Bizimle sözlü iletişim kurmak istediğiniz takdirde 444 02 00 üzerinden Çağrı Merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.



Parola yenileme isteği için e-posta adresinizi giriniz.

E-posta adresi Parolayı Yenile

adresine bağlı Under Armour hesabınızın şifresini sıfırlamak için bir bağlantı içeren e-posta alacaksınız.

Bağlantı yalnızca 24 saat geçerlidir.
sn
SMS Onay Kodu
Bilgilerinizi güncellemek için lütfen telefonunuza SMS ile gelen 8 haneli kodu girerek telefon numaranızı doğrulayın.
Gönder